fredag 14 augusti 2009

Man kan kalla det semester

Så har jag jobbat klart för sommaren och nu har jag en hel vecka ledigt innan jag lämnar min vackra huvudstad för Sundsvall och leker rövare med nya nollor.

Ja, eller ledigt och ledigt. Jag planerar att hinna med att besöka en kommun och en rättegång (Oroa er inte, det är skolarbete såklart. Jag är en fin flicka som sköter mig som jag ska.) samt plöja igenom kurslitteraturen för att kunna njuta av nollningen, stämningen, folket och alkoholen med gott samvete. Jag är så himla smart.

5 kommentarer:

Tobbe sa...

Duktiga du! :) Skulle gärna också hinna göra bort nåt, men det är knepigt att hinna med!

Johanna sa...

Det är inte lätt att vara mr Trav :)

Tobbe sa...

"Mr Trav"... :P Näe, nog tycker jag att Krulli är ett finare smeknamn! ;D

Emma sa...

Jösses va ambitiös och duktig du är! Har du lite att dela med dig av? ;)

Johanna sa...

Tobbe: Jag håller med. Krulli håller alla gånger!

Emma: Haha, jag har bara planerat. Än så länge har jag bara hunnit läsa lite i böckerna. Dela med mig? Hm, bästa tipset är att bara göra, inte tänka, inte tveka, inte göra något annat. Bara göra det man sagt att man ska göra. Tråkigt va? :P