söndag 15 november 2009

Sjukt skön söndag

Idag är jag tacksam över:

* Att jag hade en underbar lördag med mysiga vänner. Mycket skratt, prat, förfest och mozarellasticks.

* Att världens finaste kille snart kommer hem och pussar på mig.

* Att jag har en helt ledig söndag som jag kan göra vad jag vill med.

* Att min muskelknutiga rygg (som inte är biffig, bara gör ont) gör lite mindre ont idag.

* Att jag känner mig bra, effektiv och kompetent.

* Att det är gråaste grått ute så jag får vara inomhus med gott samvete.

* Att jag varken har svinis eller cancer. Det är lycka, tur och oändlig tacksamhet.

3 kommentarer:

Angie sa...

Och du har en granne/god vän som tänker på dig. Det är också värt at vara tacksam över. Vi ses imorgon!

Annika sa...

Positivt tänkande, me like!

Johanna sa...

Angie: Aaaaw! <3 Är du klar med konserterna nu så jag får träffa dig någongång? ;)

Annika: Så ska det vara!