tisdag 16 februari 2010

Hej, jag lever

Det är inte det att jag inte har tid att blogga. Och jag har tusen blogginlägg i huvudet. Jag bara orkar inte. Har ingen lust.

Men mitt liv är alldeles, alldeles underbart. Jag gör min tredje vecka på praktiken och därmed min tredje vecka på redigeringen. Som jag älskar. Sjukt kul är det att spetsa rubrikerna, igen, igen, igen. Aldrig blir jag nöjd och jag leker med ord, med böjningar, med meningsbyggnader. Love it.
Dessutom fick jag världens finaste feedback idag. En sida jag lämnat till cheferna för korrektur kom tillbaka till mig med kommentarerna: Perfekt! Oklanderligt! Och dessutom ett hjärta ritat bredvid.
Jag har den bästa praktikplatsen som mättar min bekräftelsehunger.

4 kommentarer:

Anonym sa...

<3

Lina-Marie sa...

Go Johanna! :)

Emma sa...

Va skönt att höra! Du är så värd att all beröm och trivsel!
PUSS!

Johanna sa...

Tack alla sötnosar!