fredag 24 april 2009

Världens bästa fredag såklart!

Examination av PM och uppsatsidé till B-uppsatsen. Jag är så sjukt nöjd med att vi redan nu rör upp känslor och provocerar med vår uppsats, som inte ens är skriven än. 

Sedan har jag shoppat (äntligen pengar igen och mitt konto slipper eka) och sprungit. Det vankas vårrus tror jag bestämt.

Kvällen avslutades med party på bio och filmen "The boat that rocked". I veckan blev den sågad i DN. Helt oförståeligt. Inte världens djupaste film, men perfekt för en slapp fredagkväll med sköna vänner. Och det är nästan så att jag önskar att morgondagens tema på kåren inte var 70-tal och Studio 54, utan rock 'n' roll och 60-tal...


Förresten! Stora grejer kanske händer i mitt hem snart. Jag håller tummarna.

2 kommentarer:

barajagjohanna sa...

Rock'n'roll hade jag älskat!

Stora saker? Låter spännande...

Lina-Marie sa...

Jag håller också tummarna!