onsdag 5 januari 2011

När 2010 blev 2011

Jag firade i Helsingborg med fyra killar som gjort lumpen tillsammans. Det blev en kväll fylld av skog, bajs, grönpåsar och tjejer med snygga rumpor.

Tur att vi hade handlat mat åt ett helt kompani innan, så att jag kunde roa mig med att äta oxfilé och vit chokladmousse och dricka mousserande vin. (Och pussa på finaste killen.)

Kött!

Grönpåsediggare som var ansvarig för kött.

Grekisk sallad, oxfilé med soltorkade tomater och
fetaost inbakat
och klyftpotatis.

Killarna som gillar grönpåsar.

Vit chokladmousse med frysta björnbär.
I mitt tycke det godaste på nyårsmiddagen.
Inte för att det är jag som har gjort det
och är alldeles jättepartisk, inte alls.

2 kommentarer:

Emma sa...

Men herregu vilken god mat! Det bara vattnas i munnen på mig! Mums

Johanna sa...

Emma: Det var sjukt gott!