måndag 29 december 2008

En lite bättre julafton


Egentligen har jag inte alls längtat efter julafton. Julklappar och godis och julmat och julgran, det spelar ingen roll i år. Jag har längat efter mys med min familj och kvalitetstid med min kille. En jul fylld av kärlek helt enkelt.

Alla mina önskningar slog in.
Mysiga julbak, fantastiska julklappar, störtsnygg gran, godis och mat tills magen skriker efter nåd i all ära, men i år var bästa julklappen att få träffa alla. Julafton med familj och släkt precis som det ska vara och mys hela dagen lång.
Dessutom julsms från mina sundsvallsdarlings, dagen kunde inte varit bättre!
(Förutom för kusinen som var på akuten tills strax före Kalle Anka på grund av ondskefull mage...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja fy magen! tror nog att den är bättre :)
Ja precis, håller med dig! Jul full med kärlek skall det vara :)

Johanna sa...

Sabina: Det hoppas jag verkligen! Fy på onda magar, hurra till jul med kärlek!