torsdag 11 juni 2009

From Gothenburg with love

Jag kom med flight TF013 från Bromma till Landvetter. En mycket bekväm resa där jag kunde se mitt hus från ovan och mätta magen med pastasallad samt reta gommen med kaffe och choklad. Väl framme på Västkusten sken solen och livet var helt enkelt bra.

Min väska kom snabbt på bagagebandet och jag steg ut på parkeringen och spanade pojkvän.
"Johanna!"
Bakom mig stod han, förföljaren nummer ett. Med världens leende började han rota i kameraväskan och fick fram ett vykort över Göteborgs hamn, med texten "Välkommen tillbaka Johanna". Som om inte det välkomnandet vore nog fick jag även en liten mintchokladkaka (jag minns inte ens att jag nämnt att jag älskar mintchoklad!) och en liten flaska champagne.

Det mina vänner, var en helt vanlig torsdag i mitt liv. Living the dream!

3 kommentarer:

Emma sa...

Det lät verkligen inte dåligt det! :D

Fröken Gästrikland sa...

Åååh vad fint! Glöm inte höra av dig om hur du har det. Puss!

Johanna sa...

Emma: Verkligen inte :D

Fröken Gästrikland: Finast är han minsann! Haha, min mobil och mitt abonnemang är lite ofunkis, men snart så :P Puss!