måndag 21 mars 2011

Veckans to do

  • Skriva fyra artiklar, två på cirka 400 ord och två på cirka 1000 ord = jättelånga artiklar.
  • Redigera filmklipp.
  • Skriva en uppsats på cirka fyra sidor om kriget i Rwanda.
  • Gå i skolan varje dag utom fredag (och lördag och söndag).
  • Och göra allt detta på engelska.
  • Lära mig massa holländska. Dock inte på engelska, utan holländska. Det gör det lite svårare kan man säga.
  • Någonstans däremellan ha ett liv, det vill säga äta och sova. 
Jag har aldrig någonsin pluggat så här mycket i mitt liv. Jag förstår bara inte hur det gick till?

3 kommentarer:

Johanna sa...

Jag känner mig som en latmask här i London. när jag läser hur mycket ni har.

Tobbe sa...

Jag tycker lite synd om er, särskilt när jag ligger hemma och latar mig på mina långa ledigheter mellan skiften ;)
Kämpa på! Ni är snart halvvägs :)

Johanna sa...

Johanna: Äsch, någon av oss måste ju få ha lite kul ;)

Tobbe: Det enda jag är avundsjuk på är att du får en riktig lön!