tisdag 10 mars 2009

Tentaplugg

På torsdag har jag tydligen tenta. Det känns lite oförberett. Försöker plugga, men vet inte vad jag ska plugga på. Jag har läst alla böcker, markerat så fint med rosa post-it-lappar. Men sen vet jag inte. Vad behöver jag kunna?
Jag vet att kommunstyrelser består av både styrande politiker och oppositionspolitiker, jag vet att man måste vara misstänkt på sannolika skäl för att bli häktad. Jag vet vad gyllene snittet är och hur man skriver en trestegsraket och varför det är bättre att stå upp när man pratar i radio.

Räcker det?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Själv vet jag att kommunfullmäktige är det högsta beslutande organ i en kommun. Räcker det? :P

Johanna sa...

barajagjohanna: Det tycker jag :) Allstå, det känns som jag kan allt, men SÅ enkelt kan det ju bara inte vara? Vad har jag missat? :P