tisdag 3 februari 2009

Inte radiopratare - än

Utvärdering radio dag ett:
Jag är kass på att improvisera och har numera inte bara en speciell telefonröst utan också en speciell radioröst. Ni vet, av det där lite tillgjorda slaget...
Nu borde jag skriva manus om historien om mig själv för att spela in ett porträttinslag av mig själv tills imorgon. Men jag kollar på Tom Alandhs (fantastiska människa!) dokumentär om Ingemar Johansson. Lite mer inspirerande.


Och jag har äntligen köpt ett gymkort. Resten av året hittas jag på Helex. På torsdag ska jag träffa en tränare som ska hjälpa mig att lägga upp målmedveten träning. Känns för himla bra! Jag invigde kortet med ett pass bodypump. Fort som attan gick det och brände och sved precis där det ska. Underbart!
Jag kanske skulle bli bodypump-instruktör istället? Det är så mycket roligare...

2 kommentarer:

Annika sa...

haha, jag tror att det finns hopp för oss som radiopratare ändå =) Med massor av övning...
Vad roligt att du trivs på Helex!

Johanna sa...

Annika: Haha, övning var det ;) Det måste jag fråga på SR imorgon, hur blir man en bra radiopratare?