lördag 21 februari 2009

Norrland är ett konstigt land

Jag började dagen med ett spinningpass. Mycket skönt så.
Stående backar, rumstemp som höjdes med flera grader och en luftfuktighet på cirka 50%. Då trivs jag som bäst.

Men så, helt plötsligt, 42 minuter in i passet tar instruktören upp snusdosan och bakar in en snus under läppen. Va?!
Alltså, instruktörer är som folk är mest och jag har sett rökande, supande och snusande instruktörer förut. Men inte under passet!

Det kan bara vara i Norrland som man her in en snus på det där viset...

/Chockad stockholmare

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, på riktigt?! Mitt i passet?! Hahahahaha, herregud! /Chockad dalkulla

Johanna sa...

barajagjohanna: Ja! Han såg så himla seriös ut, cykelkläder och vältränad och sen bakade han världens prilla. Det var verkligen jättekonstigt...

Anonym sa...

Du skojjar! Inte mitt under passet heller? Det är nog inte ett norrlandssyndrom! Jag har då aldrig sett det förut! Är stolt över ditt ordval! her ska det bara!

Johanna sa...

Emma: Nej, tror inte heller att det är typiskt norrland, men det är kul att driva lite med extremerna. Livade upp mitt spinningpass iaf, måste gå på några andra av hans pass för att se om han alltid gör så :P