måndag 14 september 2009

Måndagar kan vara underbara

Dagen har tillbringats på den myndighet som vi valt att gräva i. Det gick verkligen över all förväntan. Det var så otroligt mycket smidigare, roligare och mer spännande än vi någonsin kunnat tro. Vi lunchade på en mysig asiatisk restaurang och åt en fantastisk buffé tills vi var mätta och belåtna. Dagens arbete avslutades med sammanfattning och plan för i morgon som sköljdes ner med aningens för svag chailatte. Och sen sket jag i att pengarna inte finns i överflöd och shoppade mig glad och vacker i Sveriges bästa stad.

Men toppaste topp med dagen är ändå att min världens bästa kille sitter på ett plan just precis nu påväg hit. Till mig.

Och snälla, håll tummarna för honom på onsdag. Jag vill så gärna ha honom i min stad, varje dag.

2 kommentarer:

Emma sa...

Jag håller tummar och tår!!! :)

Johanna sa...

Emma: Tack söta! Vi tror att det gick bra :)