måndag 21 februari 2011

Fröken med tur

Så har jag hämtat mig från döden dödens förkylningen. Försöker hämta upp och komma ikapp. Och vaknar upp i morse och kräks. Hej magsjuka. 

Så förkyld som jag var förra veckan har jag inte varit på mycket, mycket länge. Magsjuk har jag inte varit sedan jag var liten. Så det var väl på tiden då eller?

Mår i alla fall bättre nu. Håll tummarna för att det fortsätter åt det hållet. Jag har en pojkvän att få besök av (onsdag) och en födelsedag att fira (torsdag). Har inte tid med detta kräkande.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Jag satt preciiiis och tittade min kalender och såg att du fyller år och tänkte "undrar om Björn åker till Amsterdam då". SÅ NU JÄVLAR BLIR DU FRISK!

Stor krya på dig-kram!

Johanna sa...

Tack! Jag försöker allt vad jag kan. Har lagt allt plugg åt sidan och dricker bra för magen-yoghurt och avslagen cola. Håll tummarna för att det hjälper :) Kram!