torsdag 22 januari 2009

Denna veckan ett liv

Om mindre än en halvtimme är det fredag. Jag älskar fredag.
En vecka har gått, ett helt liv har hänt. Känns det som.

I skolan har jag varit från 8-16 varje dag. Oftast lite till. Känns ovanligt och lite konstigt. Men det är kul och jag har växt sedan förra terminen. Jag vågar skriva igen, leka med språket och göra som jag vill. Och det verkar funka så mycket bättre.

Jag är stolt över att jag har börjat träna igen. Tre pass har det blivit den här veckan och det känns skönt att vara seg i kroppen och känna träningsvärken. En känsla som är saknad.
Bodypump idag. Som inledde min kärlek för gym. Jag har inte tränat pump på jag vet inte hur många månader. Sedan förra våren kanske? Men det kändes bra och jag var i alla fall tillräckligt stark. Tyvärr var instruktören modell inte helt jätteung och inte så tjoig och tjimmig och vrålig som jag hade hoppats. Å andra sidan finns det pump-pass varje dag att gå på, så jag ska nog hitta nåt som passar mig.


Veckans filmtips: Benjamin Button. Fantastisk. Se.
Veckans bästa: Min kille har tröttnat på snuttiga kärleksklyschor och kallar mig "kärlekskebab" <3

Inga kommentarer: