torsdag 13 november 2008

Det där vi inte pratar om

Egentligen hade jag tänkt skriva om min fantastiska dag, som började med en lång morgonpromenad i ett frostigt Sundsvall och fortsatte med effektivt plugg hela dagen. Men jag skiter i det.

I stället tänker jag tipsa om ett teveprogram alla borde se. Himlen kan vänta. På SVT2 kl 21.30.
Saxat från tv.nu:
Dokumentärserie. Att drabbas av en livshotande sjukdom mitt i livet går inte att förbereda sig på. Men att finna tröst när det känns svårt gör verkligheten lite lättare att acceptera. I veckans program berättar Frida, George, Susanne och Helena om var de hämtar kraft - tröst finns. Vi får också svar på hur omgivningen kan underlätta för den som är sjuk.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh kära johanna, du är så söt. Nu blir jag sådär sentimental och vill träffa dig:-(... Ska dra vinnaren nu;-) TACK FÖR ALLA INA ORD JAG FÅR FRÅN DIG, DE VÄRMER EXTRA MYCKET!!!!!

KRAMIS