måndag 24 november 2008

Lyx på riktigt

Egentligen vill jag bara lite blygsamt sådär be om ursäkt. Jag har nämligen lyckats knipa åt mig den finaste killen. Ledsen att det inte blev över något till alla andra.

Jag är en mycket omtyckt och bortskämd flicka. Helgen har varit underbar, jag har fått goda middagar, frukost på sängen, massage, filmmys och alltid med en stolt kille vid min sida. Vi har pratat i timmar, haft roliga roadtrips mellan Göteborg och Helsingborg, gått på julmarknad på Liseberg och pussats. Jag har skrattat och gråtit (jag har separationsångest deluxe och att frivilligt behöva åka ifrån sin kärlek är tortyr, på riktigt).
Och jag har förstått att lyx är att tillbringa tid med någon man tycker om.

En snabb koll i kalendern visar att veckan blir tuff. Jag är fulltecknad nästan varenda sekund och jag ligger redan efter. Men vad gör det när jag har laddat batterierna med den bästa och är lycklig?

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad kul för dig!:)