torsdag 27 november 2008

Levande igen

Haha. Jag har klarat mig. Igår gick jag och la mig vid fyratiden på eftermiddagen. Med tjocka strumpor och mjukisbyxor kröp jag ner i sängen. Omsvept med en filt och täcke och en till filt över mig. Jag frös så jag skakade ändå. Sen har jag sovit från och till till för ungefär en timme sen.
Och nu är jag i alla fall feberfri. Halsen är fortfarande dum, men annars mår jag rätt så bra.

Nu grötfrukost med frusna bär. Nej, jag är icke präktig, jag tycker faktiskt att det är jättegott.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att du är piggare! Själv känner jag mig lite hängig. :/ Jag som har bokat spinningpass med mamma idag... kanske måste avstå så att jag inte blir sjuk...

Johanna sa...

Åh nej! Hopppas du slipper bli sjuk! Jag har halva apoteket hemma hos mig, så det är bara att komma över om det inte känns bättre när du kommer hem igen :)