onsdag 26 november 2008

Typiskt mig

Jag börjar tro att jag är en lat jävel. Att min kropp har ett inbyggt antistress-system. Jag har fullt upp så gott som varje dag fram till jul. Vad händer? Jag blir sjuk förstås. Inte så där lite småseg utan självklart nära döden-upplevelsesjuk. Tack för den.
Min hals gör ont som tusen kilo taggtråd och jag kan inte ens dricka.

Nu ska jag till apoteket och köpa mig fattig på vitaminer, halstabletter och värktabletter. Har jag tur lyckas jag blanda ihop en riktig pillercocktail som gör mig så snurrig att jag inte ens märker att jag är sjuk.

5 kommentarer:

Mooney sa...

Köp lite sexleksaker när du ändå är där.

Annika sa...

Usch då! Hoppas pillercocktailen fungerar så du är frisk snart! Kram

Johanna sa...

Piteågossen: Hahahah, men det hjälper väl ändå inte mot halsont?

Annika: Tack! Mår lite bättre idag :)

Lina-Marie sa...

Men, lilla gumman... Du var ju nyss sjuk :( Krya på dig!!

Johanna sa...

Lina-M: Jag vet! Så himla typiskt.