måndag 3 november 2008

Lilla armén av gröna monster attackerar

Klockan slår snart lunch och jag har fortfarande inte gått upp ur sängen. Eller jo, för att morgonkissa, hämta tidningen, datorn och en banan och två satsumas som fick vara frukost idag. Men annars så har jag inte rört mig ur fläcken. Min mage känns som en ballong, mitt huvud dunkar som om små gröna monster hade rave därinne och min hals har invaderats av miljoner små gruvarbetare som hackar och sliter på min hals. Feber tror jag inte att jag har i alla fall, men jag har ingen termometer så vem vet...
Ja, det är alltså jättesynd om mig. Ska försöka dricka någonting och sen sova lite mer. Sjuk är tråkigt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej vad kul du vet för att man få lämna en kommentar här måste man ju ibland skriva i lite bokstäver, handikapps märket, för mig blev det DISCO och det tyckte jag var kul. Stay disco, ja stay disco!

Johanna sa...

karolin: Haha, discobloggen ;)