onsdag 19 november 2008

Idag är ingen vanlig dag för idag har Elisabeth namnsdag


Idag har jag namnsdag. Så när jag tömde postfacket låg istället för gamla trista räkningar två roliga brev. Choklad och kort från mamma. Hoppas håret blev fint!
Och brev och trisslotter från mormor. Med tillägget: "Vinner du en miljon så kan du bjuda mig på en Mallorcaresa, eller en massagefåtölj." Tyvärr mormor, 25 kronor ger varken resa eller fåtölj. Jag fixar ny lott, så håll tummarna för att vi kommer till solen!
Tack mamma och tack mormor!
Jour -08 (min klass, det är så vi kallas här) hade klassfest igår. Det känns i huvudet idag. Det är det värt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på namnsdagen!

Lina-Marie sa...

Grattis! :)

Johanna sa...

Tack sötnosar!

Anonym sa...

Grattis kära Johanna ELISABETH!