måndag 15 november 2010

Dag 6: Min dag

Dagens göra: Skriva c-uppsats.
Dagens citat: ”Det är inte många dygn på timmarna.” Uppsatstrött Emma.
Dagens bästa: Komma hem till varm lägenhet och snygg kille.
Dagens sämsta: Skriva c-uppsats.
Dagens humör: Trött men glad.
Dagens kärlek: Björn. Alltid.
Dagens pepp: Lagom till att det är dags att plocka fram lussebullarna ska vi jävlar i min lilla låda vara klara med uppsatsen.
Dagens smärta: Min rygg som knådades sönder på massagen igår. Jag har blåmärken!
Dagens träning: Släpa böcker fram och tillbaka från skolan.
Dagens mest sociala: Fyra journaliststudenter går på lunch tillsammans. Hittar varsin tidning, läser. Och säger inte ett ord till varandra.

1 kommentar:

Emma sa...

Haha! Ja jag vet inte hur jag lyckas blanda ihop orden ibland! Herregu!
Och jag gillade våran lunch, att prata och umgås är överskattat! ;)