söndag 21 september 2008

Helgen och annat tjafs


Helguppdatering:
Fredag firades på Kåren med öl och sköna människor. Angelica jobbade sitt första pass, så från och med nu tar jag för givet att jag alltid har förtur vid bardisken :)

Lördagen började med shopping i Birsta med brydarna. Shopping är bra mot pluggångest. Och all annan ångest. Jag köpte två mysiga koftor, en härlig sjal, jeans och ett par örhängen. Bilder kommer mest troligt inte. Det här är ingen sån där modeblogg. Så det så.

På kvällen åkte vi hem till mormor Joppe eller Johanna som hon egentligen heter och käkade tacos i myskläder. Det var tänkt att bli en tidig kväll, men klockan hann bli närmare ett innan jag kom hem. Det är kul när man har trevligt!

Idag är jag trött som ett djur, har pluggat så gott som hela dagen. Fast en promenad till Ica och storstäda hela lägenheten hann jag också med.
I morgon föreläsning med Erik Fichtelius. Man blir rätt bortskämd med stora namn här på journalistutbildningen kan jag lova...

Inga kommentarer: