måndag 1 september 2008

På plats i Sundsvall: Första skoldagen

Hej kära vänner!
Första dagen i skolan avklarad och I love this shit! Superhögt tempo, massa spännande uppgifter och bara trevliga människor.
I lägenheten har jag hunnit göra mig hemmastadd, tack till mamma, pappa och syster Sara för allt kånkande, skruvande, pushande och planerande. Ni är bäst!
Och tack till lillebror Viktor som skötte ställningarna på hemmaplan :)
Att bo på 20 kvm är helt okej, med bra inredning och förvaring känns det ändå rätt så rymligt och luftigt.

Nu ska jag iväg på min första nollningsaktivitet, hitta på stan-tävling. Jomen tjena, jag lär ju irra omkring i Sundsvall en bra stund i natt. Wish me luck!

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt Johanna! Åh superkul att du ska fortsätta med journalistik. We!! Här kommer jag finas ett tag framöver;-)... Kram